úterý 22. dubna 2014

HP Fan Fiction - Naděje

Naděje - ÚVOD

Blíží se konec Bradavického Masakru Severusovým Kotlíkem, a proto nadešel čas, abych vám odtajnila, co bude následovat po něm. Nebudu tu sáhodlouze vzdychat nad nedostatkem komentářů, až mi dojde trpělivost, tak to poznáte. 

Povídka je již dokončená, věnovaná všem pravidelně komentujícím a betě, která nad ní měla svá ochranná křídla - Claire. Děkuji za to, že jsi a za svatou trpělivost, kterou se mnou máš ♥





Dva lidé se potkají na témže místě… Oba zlomení… Každý odhodlaný vypořádat se s následky války sám… Dokážou zapomenout? Začít znovu? Je všechno zlé opravdu k něčemu dobré?

Počet slov: 16 087

Počet kapitol: 15

Autorka: Vendi (Vendea) – vendi13.blogspot.cz, vendea13.blog.cz

Betace: Claire

Hlavní postavy: Severus Snape, Hermiona Grangerová

Stav: dokončeno

Žánr: drama (alespoň tedy pokus o něj)


Upozornění: na celou povídku platí rating 18+ neboť obsahuje známky násilí, mučení a týrání

Startujeme 11.5.2014

20 komentářů:

  1. Další snamione od tebe,už se moc těším.scully

    OdpovědětVymazat
  2. Poviedky so Severusom a Hermionou proste zbožňujem :)....už sa neviem dočkať!!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. nadin:
    Snamioniek je naozaj čím ďalej tým menej. Som moc zvedavá, o čom to bude. Trochu ma desí dôvod raintingu 18+ aby si ich celkom neutrápila... ale nechám sa prekvapiť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rating je tam zejména kvůli prvním kapitolkám, které zachycují vše, co se dělo na Manoru :) :) a víc už ani ťuk :D :D

      Vymazat
  4. Mami: Nedaj sa odradit a tvor pre nás ďalej. Držím palce a těším sa na nové prirastky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj - nenechám - jen budu prostě občas brblat :D :)

      Vymazat
    2. To nevadí, my to s tebou vydržíme ;-) mami

      Vymazat
    3. Hned jsem klidnější :D :-*

      Vymazat
  5. Ha! Snamione! A já o ní nic nevím - tragédie! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D houby tragédie - nic ti neuteče! :D psala jsem ji zároveň s BMSK a betovala ji Claire, protože je trošku... specifická :) :-*

      Vymazat
    2. Jo, chápu - Herma dostává na pr... budku a Claire jásá :-D Ale překvapila jsi mě - tím, že bylo "ticho po pěšině" tak jsem tak nějak očekávala povídku s jiným pairingem :-D - ale to není výtka. Ani jedno, ani druhé :-)

      Vymazat
    3. Nejenom Herma! :D neberu to jako výtku - neboj :) Kdybych brala, tak bys to poznala hnedle! :) :) a jiný pairing bude, hned po Naději, dost možná dvakrát - pokud nepřijde nálada na další Snamionku, se kterou bych se případně obrátila na tebe, byl-li by zájem :) :)

      Vymazat
    4. Ach, tak i Sevíček, chudák :-D Což o to, zájem by nejspíš byl, ale pravděpodobně by nebyl čas - a bude to znít divně, ale já si fakt, přeju, aby na to ten čas do srpna nebyl, protože by to znamenalo, že budu státnicovat! konečně! :-D ale jestli to zas neklapne, tak slibuju, že se nebudu věšet, ale budu betovat :-D

      Vymazat
    5. Nevěš se, soustřeď se - já se k tomu stejně dřív jak po prázdninách nedostanu, neb teď vzhledem ke všemu nezvládám psát víc jak jednu povídku :) do měsíce dokončím Máte právo, což je LM/HG, a potom mám v plánu již dlouho SS/GW a pohrávám si s myšlenkou na kratší SS/LM :D tudíž do srpna práce celkem dostatečně :D :D

      Vymazat
    6. Nevěším, soustředím :-D a nejvíc mě jako správnou snamioňačku zaujala ta ss/lm :-D :-D

      Vymazat
    7. :D:D si říkám, proč právě tohle, když je to na hony vzdálené :D :D jsem ráda, že jsme obě blázni, nepřipadám si pak tak... exoticky :D :D

      Vymazat
  6. na hony sice jo, ale když je s chlapem (pěkným) tak mě to netočí tolik jako s jinou ženskou :-D a myslím, že jsem se ti svěřovala (nebo jenom Chave?) o tom, že bych tyhle dva jednou, v daleké budoucnosti, ráda napsala spolu, prostě to zkusit. Je to lákavé, co si budeme povídat :-) ale na druhou stranu to nemění můj pohled na ff slash ve stylu filch/snape, snape/potter apod

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím - spojit tyhle dva dohromady je prostě... neodolatelně vzrušující - občas s tím koketuji v drabbles :) a odtud i nápad na povídku a dost by mě zajímalo i tvé podání :) případně mě láká ještě nějaká trojka - jako bylo Tři jsou víc než dva, ale bojím se, že bych vykrádala sama sebe :D nebo Harry a Brumbál, Severus a Brumbál - ne - díky - Snarry taky nebrat :D to je na mě už moc :D

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)