pátek 18. dubna 2014

Velikonoční nedorozumění


Téma: Velikonoce 2014, podrobnosti k zadání zde

Počet slov: 6x100

Betace: Claire

Pairing: SS/LM

Poznámka autorky:  Severus se názorně přesvědčí o tom, že není radno věřit svědectvím z doslechu.
Pokud vás zajímají další výzvy, ať už čtenářsky nebo autorsky, pak zavítejte na hpdrabbles

Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku. Autorkou obrázku je Patoložka :)




 ooOoo

Nevěřím, že ta slova vyšla z tvých úst! Jaký jsem byl blázen, když jsem si myslel, že dokážeš udržet naše tajemství v bezpečí. Ano, zlobím se a neposlal jsem huláka jen proto, aby se tvým sídlem nenesl můj zvýšený hlas. Kvůli tobě teď budu muset chodit kanálama! Pamatuj si, že je mezi námi konec, vše zůstane jen další škaredou černou skvrnou v mé minulosti. Další kapka k mé temné auře. Neexistuje omluva, kterou bys mne ukonejšil nebo celou záležitost urovnal. Vše, v čele s mou důvěrou, je nenávratně poškozeno. Jaký jsem byl blázen, že jsem ti věnoval to nejcennější… S.

ooOoo

Ani já nevěřím! Nevěřím, že si můžeš něco takového myslet! Donesla se k tobě zpráva vytržená z kontextu, protože je kdosi zelený závistí! V životě by mne nenapadlo, že někdo tak klidný a věčně nad věcí se nechá vytočit malicherností z doslechu! Jedinou pozitivní věcí na celé této události je skutečnost, že se kvůli provalení našeho malého tajemství hodláš vzdát kouzelnického světa a magie, neboť jinak si neumím vysvětlit, proč bys volil cestování kanalizací. Ano, je to chabý pokus o humor, ale ty víš, že v souvislosti s tebou myslím na úplně jiné věci. Miluji tě ještě o kousek víc. L.

ooOoo

Opravdu mne máš za tak velkého naivu? Celou věc jsem si řádně ověřil, takže ze mne laskavě nedělej idiota víc, než už se stalo! Několik lidí nezávisle na sobě mi potvrdilo, že mé domněnky a obavy jsou naprosto oprávněné! Nelži nám oběma! Mám-li své zdroje citovat doslova, pak si pravil, že jsem neskutečně velký… nedokážu to ani říct nahlas sám před sebou, natož napsat! KANEC! Divím se, že takovéto slovo vůbec máš ve svém slovníku – ty, taková distinguovaná, vzdělaná, vznešená a rádoby urozená osoba! Ale teď se projevil tvůj skutečný charakter a pravá podstata na hony vzdálená masce, kterou nosíš! S.

ooOoo

Severusi, jeden z nás je skutečně idiot a já to nejsem! Pojďme celou záležitost vyřešit osobně, než uštveme sovy. Ne že by mi na mé nějak přehnaně záleželo, ale už mě nebaví hrát stupidní dopisovací hru, která nebere konce a než aby celou věc rozmotala, ještě více ji komplikuje. Je evidentní, že tvé zdroje trpí, nezávisle na sobě, nedoslýchavostí! Ano, v jednom rozhovoru jsem pravil, že jsi velký… ovšem ZNALEC, nikoli KANEC, bílého vína! Navrhuji celé toto neuvěřitelně trapné nedorozumění uzavřít mezi čtyřma očima u večeře. Přestaň se chovat jako malé umanuté děcko, je to pro nás oba velmi nedůstojné. L.

ooOoo

Co se změní, když budeme stát tváří v tvář? Rozhodně v tuhle pozdní hodinu nikam nejdu! A i kdybych nakrásně chtěl, nebudu se přemisťovat, vypil jsem skoro celou láhev nové skotské s názvem Boží hod. Kam se na ni hrabe Ohnivá whiskey, dokonce ani tvé nejlepší víno jí nesahá ani po spodní okraj etikety! Je to speciální řada pro jeden mudlovský svátek. Nemá smysl ti to vysvětlovat. Stejně tak nechci poslouchat další tvé výmysly.  Zajisté spoléháš na to, že mě rozptýlíš nějakým svým obvyklým úskokem, ale tak snadné to mít nebudeš. Tentokrát ne, na to jsem stále moc naštvaný. S.

ooOoo

Jsi horší než umanutá ženská! Nemusíš se přemisťovat ty, půjdu já za tebou. A ani Velikonoce mi nejsou cizí, takže mám dojem, že s sebou vezmu pomlázku! Nejen, že mám neutuchající chuť ti jednu lísknout, protože se chováš jako malicherný fňukal, který nepřizná vlastní chybu, ale dokonce by se nám mohla hodit i jinak. Co si věci trošku okořenit? Začínám totiž nabývat dojmu, že se se mnou nudíš, a proto si vymýšlíš záminky, abys mě vytočil a zjišťoval, co všechno ti projde nebo jak zareaguji. Upozorňuji tě, můj nejdražší, že vstupuješ na velice tenký led. Očekávej mne za půl hodiny! L.

4 komentáře:

  1. Kombinace velmi silného a přitom tak malicherného ega... Jo! Zasmála jsem se. Díky Vendi. Moc povedené drabble.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holt chlapi, no - znáš to o dvou kohoutech na jednom smetišti? Oni dva jsou jako dynamit, neřízené střely, ale to je podle mě přesně to krásné na jejich hypotetickém vztahu :D
      Jsem ráda, že se líbilo - tvorba mě totiž neskutečně bavila :)

      Vymazat
  2. Mali, majú a budú mať zvláštny vztah. Jeden o voze druhý o koze ha ha. Uzmierovanie muselo byt riadne horuce. Dakujem mami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ty dva vážně ráda - oni jsou takové super tvrdohlavé palice- každý autorita a vztah Itálie hadr :D já děkuji :)

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)