čtvrtek 22. května 2014

Dubnový Brandnooz Box


Ano, ano - jsme za polovinou května a já se teprve dostávám k recenzi na dubnový boxík. Stydím se, ale čas je veličina, která rychle mizí, nedá se dokoupit, nakumulovat, nasyslit, prostě nic z toho a stále je ho čím dál větší nedostatek :)

Co to je, jak to funguje, kolik to stojí a mnoho dalšího si můžete přečíst na domovských stránkách. V našem případě se jednalo v pořadí o třetí boxík... zaplaceno máme ještě dalších šest. O (ne)smyslu této věci bychom mohli polemizovat nekonečně dlouhou dobu a od toho tu tato recenze rozhodně není :)



Vše úhledně zabaleno a zaprášeno. Ne vážně, ta sláma, kterou je to vystlané v tomto balíčku napáchala ale pořádnou neplechu :)



Božkov Mixer Cola, rum, limetka... no jak bych to jen řekla slušně... když si budu chtít dát kolu s rumem, namíchám si to v poměru mně vyhovujícím. Navíc limetková příchuť mi slušně spálila jazyk. Děkuji, neberu.

7 Days Borseto - jablko se skořicí... oceňuji nápad, leč zpracování posoudit nemohu, zmocnil se ho táta :D A osobně tyhle věci nevyhledávám, takže nemám potřebu si to koupit a zjišťovat :)

Vitana Pyramidka koření - Svíčková - balíček přišel v pátek a v neděli byla na jídelníčku svíčková, takže pyramidky přišly vhod. Mamce se ten nápad líbí, od koupě ji odrazovala cena. Varianty Vývar a Brambory by se s takovým nadšením v naší domácnosti nesetkaly. Za nás rozhodně spokojenost a adept na stálici :)

Kotányi Pažika, Bazalka - oboje máme rádi, oboje upřednostňujeme čerstvé, ale když není, tyhle zelené pytlíky se šiknou - nic proti ničemu.

Krtečkova voda a Krtečkova malinovka - Malinkovka chuťově exkluzivní do okamžiku, než se člověk podívá na složení. Ale to snad platí v dnešní době u velké části potravin, pochutin, pití,... Co se ale ochucené vody týče... Nejsem padlá na hlavu, abych tohle dala dítěti... ne vážně, ještě jsem ani tu láhev neotevřela a už mě zarazilo, že "příchuť" není s vodou promíchaná, ale je jaksi sražená v prostoru... nevím, co si o tom mám myslet, ale koštovat to nemíním :)


Patifu - prémiová tofu paštika - já a tofu nejsme kamarádi. Koukám na ni v kuchyni a nic mě netáhne ji ochutnat. Snad jen avizovaná absence aromat, konzervantů a barviv mě časem přesvědčí, abych ji prubla.

Lotus - Karamelové sušenky a Pomazánka - Samotné bych je nejedla, ale ke kávě klidně. Až si ji někdy dám. S mou frekvencí jejího pití mi ten balíček vydrží poměrně dlouho. Pomazánka z těchto sušenek je skvělý nápad. Vážně. Jen realizace decentně nevyšla. Je to sladké jak ho*** z nutrie.... Na mé poměry. Předáno bráškovi se švagrovou, tak se optám, jak jim chutná :)

Babiččina volba - hladká pšeničná - co bych vám k tomu jenom.... mouka no... bílá :D svůj účel plní :D


Felix - ostrý kečup - dobrá, pominu fakt, že v minulém boxíku byl kečup taktéž... Oceňuji ostrou variantu, která je vážně super ostrá! Dobrá. Jen nějak... Asi takhle to řeknu, když vám nejdřív dají kečup, který oprávněně zvítězil v několika testech a je nejkečupovatější (pardon - nejrajčatovější na českém trhu navíc bez modifikovaného škrobu, konzervantů a barviv), potom kečup, který obsahuje škrob a podstatně méně rajčat, prostě neuchvátí. Nezklame, ale na prdel si z něj taky nesednu, kdežto Kandu už mám doma druhou sklenici a až mi dojde, koupím ho zase 8-)


Závěr: Možná nejsou tyto recenze tak čtené, ale mě jejich tvorba baví, stejně jako mě baví rozbalování každého zeleného dárečku. A protože se na to skládáme tří, tak to ani neudělá velkou díru do rozpočtu. Tudíž a proto se těším na květnový box. Ve skrytu duše (stejně jako někteří další "zákazníci") doufám, že přijde den, kdy český brandnooz dosáhne kvality svého německého bratra, neboť tomu zatím nesahá ani (po kotníky jo) po kolena! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)