úterý 6. ledna 2015

Tip na dárek 3


Ano, Vánoce jsou za námi, ale to přece neznamená, že se tipy na dárky nebudou hodit. Máme svátky, narozeniny. Můžeme obdarovat okolí jen tak... takže... Vendi je tu s dalším nápadem a dnes se podíváme, čím vtipně a originálně nahradit tkaničky do bot!



Úvodem jsem povinna poznamenat, že to nemám ze své hlavy. Respektive i mne k němu někdo inspiroval. A sice Lu, skvělá youtuberka a blogerka, kterou sleduji (odkaz na video vám dám na konec článku). Protože je to věc, která mě neskutečně nadchla. Oč jde, kde koupit a další informace najdete na domovské stráncec "šupsek" - klik                   


Osobně mi tkaničky nedělají problém, ale dostala jsem od mamky k narozeninám nové kecky na podzim a druhé na zimu, ve kterých mi tkaničky neseděly ani trochu. Musela bych je zkracovat, neb boty zavážu jednou a pak už je jenom nazouvám a zouvám. To u těchto nešlo, protože tkanice měly kilometr a zastrčené vevnitř mi překážely. Takže jsem si pořídila krabičku bílých a černých shoeps udělátek a pustila se do výměny.

PS: omluvte mé infantilní domácí ponožky


Musím říct, že jsem mile překvapená. Botky se snadno nazouvají i zouvají, noha je pevná. Z toho jsem měla největší obavy, aby mi noha v obuvi neplavala. Neplave! S instalací jsme malinko bojovala, holt nejsem na jemnější činnost. Už se celkem těším, až projdu na jaře botník a pořídím ještě nějaké pásky i v jiné barvě. Jedna krabička obsahuje 14 kousků, což vyjde na jeden pár a ještě vám zbude. Třeba na ty zimní jsem jich, díky hornímu suchému zipu, potřebovala jen osm. Cena je trošku vyšší, jedna krabička vyjde na 249,-. Často se dá vychytat sleva na některém ze slevových portálů. Nemám s nimi zkušenosti, tudíž v tomto směru vám, bohužel, neporadím.

Za sebe tedy Shoeps doporučuji všemi deseti!


A tady už video od Lu, díky kterému jsem si "šupsky" pořídila já :)


4 komentáře:

  1. Tak to je parádní, já jsem taky nazouvací a když tkaničky neposlouchají, nebetyčně mě to prudí! A prvorozeného taky, do toho jdu! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, vážně jsem s nimi spokojená! Skutečně praktická věcička :) A těch ušetřených nervů při obyčejném obouvání :-*

      Vymazat
  2. Taky nejsem tkaničková:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak pak je shoeps dobrá alternativa :) :) zatím si je nemůžu vynachválit 8-)

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)