čtvrtek 14. května 2015

Tip na dárek 4


V článcích je teď trochu zmatek. Může za to víc věcí a ani o jedné se mi momentálně nechce moc rozepisovat. Jedna je hodně soukromá, čerstvá a citlivá a další jsou... prostě jsou, každý to znáte - rodina, práce, koníčky a než se rozkoukáte, je jedenáct večer. Ale dnes jsem tu s tipem na dáreček. Dá se použít k narozeninám, svátku, k Vánocům nebo prostě jen tak, pro radost. Já ho tátovi přivezla z Prahy, když jsme tam byly na výletu za Alanem


Budeme si povídat o knížce, na kterou jsem narazila při procházce knihkupectvím. To je jediný obchod (vyjma obuvi), kde mi nevadí se courat. Jinak nejradši mizím hned ven, neb nejsem typická nákupní maniačka.

Na doporučení Wixie jsem v ní začala listovat a docela mě zaujala. Máte-li doma rozeného vypravěče, nezaváháte ani vy!


Existují tři varianty:

1. Dědečku, vyprávěj
2. Babičko, vyprávěj
3. Maminko, vyprávěj o vaření
+ pro první dvě jmenované jsou k dispozici i slovenské ekvivalenty.

Přes internet můžete koupit zde za krásných 390 korunek (bez poštovného). K dispozici jsou i náhledy do knížek, abyste nekupovali zajíce v pytli.

Nebyla jsem si úplně jistá s jakou reakci se kniha u našeho táty setká, ale musím říct, že byl nadšený a já naměkko. Poctivě ji celou prolistoval, nad každou otázkou se pozastavil a nejčastěji prohlašoval: "Málo místa!" Jsem docela zvědavá, jak bude kniha vypadat, až se do ní opravdu pustí.

Závěr: Máte doma někoho, kdo rád píše, vypráví či předává moudra? Jděte do nich - myšleno do knížek! Pobaví se obdarovaný a zároveň i vy, až budete hotové dílo číst

4 komentáře:

  1. Jejko! Super nápad!!! Ešte by som pridala jeden - Žena, snívaj
    Ale teda neviem, či by bola takáto kniha prístupná verejnosti ;-)
    nad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áááno - snít se musí, bez diskuse. Ale tak.. bychom si ji schovaly nebo zamkly :D to už je to nejmenší, ale musím říct, že tyhle vzpomínkové záznamové knihy mám ráda. Jako miminkům nám mamka každému psala takový nadepsaný sešit a je fajn tím listovat :)

      Vymazat
  2. Zrovna nedávno mi variantu s babičkou doporučila jedna má oblíbená blogerka. Jenže ona je vážně babička :D a je docela znechucená, že by měla něco psát ručně, když to píše všechno na blog :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak náš táta (vlastně ani mamka) psaní blogu naprosto nechápou :D a tohle je pro ně skvělá věc. Možná koupím i mamce, i když ta je spíš kreslící než psací :) U jedné blogerky jsem viděla, že se prodává taky podobná kniha, kterou si máš dodělat sama - nějaký deník - do té se i kreslí - ale nemůžu si vzpomenout, co to bylo :)

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)