neděle 3. září 2017

knihovna – Infoa: Zářivé mandaly

V pořadí druhá recenze na omalovánky!


První si můžete přečíst zde. A co na úvod dodat? Prostě omalovánky. Proč nebýt zase na chvíli dítětem a nepodpořit fantazii. Jestli to úplně čistí hlavu nevím, většinou u toho mám puštěný seriál, takže to není takové to klasické vypnutí a relaxace, jakou by odborníci měli na mysli :)





Autor: neznámý

Rok vydání v ČR: 2016

Počet stran:  64 listů

Žánr: omalovánky

Vydal:  Infoa (web)

Omalovánky jsem kupovala v Lidlu, vy je můžete s pomocí Heureky koupit či vyhledat tady. Cena se pohybuje v rozmezí 80-100,- Kč bez poštovného. 



Anotace z infoa.cz:

Pojďte na chvíli zapomenout na starosti všedních dní, zklidnit mysl, nabrat novou sílu a snad se i trochu zasnít. Neexistují žádná pravidla, stačí jen vzít do ruky pastelky a nechat se inspirovat vlastní fantazií.
K dispozici jsou i 4 náhledy



Vendi, recenzent amatér:


Očekávání:

Hm, co se tak dá očekávat od omalovánek? Že vás budou bavit. Kloudné motivy k vybarvování. Silnější stránky. Zábava. Odpočinek. Zaměstnání hlavy. Vypnutí.

Skutečnost:

Budeme se držet bodů, které jsem stanovila u první recenze a budiž to pro příště, bude-li nějaké, jakousi šablonou. Vezmeme to nějak logicky:


  1. Praktická stránka věci poprvé – tenké nebo tlusté? – kniha má stránky tenké, proto se může stát, že při vybarvování fixkami vám sem tam budou propíjet. Chce si to proto stanovit, která se stran se vám líbí nejvíc a tou začít čistě pro případ, že by vám to skutečně propilo. Proč preferuji fixy? Nemusí se ořezávat a jsou intenzivnější. I když některé šmouhatí, tak jsou pro mě pořád lepší než pastelky. A méně s nimi přetahuji.
  2. Praktická stránka věci podruhé – je potřeba podložka? - Není. I když strany samy o sobě jsou tenčí, tak desky stačí. Ano, pokud nechcete desky přehýbat, podložka bude potřeba. Pokud vám přehnutí nevadí, je pevnost dostačující.
  3. Praktická stránka věci potřetí – jak drží vazba? Naprosto perfektně. Ani se nehnula, a že jsem s tím ohýbala jako o život. Opravdu drží.
  4. Estetická stránka věci poprvé – jak se to má s obrázky? Zjistila jsem, že mandaly se mi vybarvují asi nejlépe. A díky pinterestu jsem přišla i na způsoby jiného vymalovávání, než jsem doposud zkoušela a je to… zábava objevovat nové možnosti a nedržet se toho, že co část, to jiná barva a hodně barev a nějaký smysl a řád. Dám sem v kolážích i náhledy, tak uvidíte, co mám na mysli.
  5. Estetická stránka věci podruhé – nějaká novinka? Ano, rozhodně ano. Černé pozadí! Vlastně to byl hlavní důvod, pro který mne omalovánky zaujaly. Nejen vzor mandal, ale právě ono černé pozadí, které mi vyhovuje o mnoho víc, než to bílé. Zejména, pokud na kraji přetáhnete, schová se to a protože spíš nevidím, než vidím, je to velmi praktické! Nicméně, není u všech stránek. Cirka u poloviny.
  6. Slovo závěrem – cena krásná, zpracování bezvadné. Motivy nádherné. Čtyři kachničky z pěti a víc není o čem!

2 komentáře:

  1. To černé pozadí nemá chybu, je to úplně něco jiného, než vídávám. Přeji pevnou ruku a klidnou mysl :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že ano? Zaujalo na první pohled a musím říct, že se hodně osvědčilo! :) děkuji

      Vymazat

Každý komentář velmi potěší, i kdyby to byl obyčejný smajlík. Díky za Váš čas :)